lördag 28 mars 2015

Idag är det 1 år sedan.....:))



Hej!
Idag är det 1 år sedan jag med lätt darrande hand skrev på min uppsägning....
Med lätta steg gick jag sedan ut & kände mig helt gaaalet modig:))
Men det var ett beslut som jag egentligen tagit flera år innan.
Jag VILLE göra något annat jag VILLE förverkliga min dröm om Butiken.
Jag gjorde det & jag är så glad & stolt för det.
För jag vågade & jag har aldrig ångrat mig en enda sekund!
Jag trotsade tryggheten med en fast anställning men jag fick min frihet.
Som jag så länge längtat efter & önskat....

Sen ÄR det så klart tufft.
Att driva Butik är inte lätt, än svårare på landet.
Men det är så kul & jag kämpar på:)))
Pengar är inte allt när själen mår bra.

Annars är allt som vanligt;)
Idag putsar jag Butikens verandafönster.
Hoppas kunna öppna för enkel fika där i Påsk.

Vi har Öppet 
Långfredagen 11-17
Påskafton 11-17
Påskdagen 11-17
Annandag Påsk 11-17
Hoppas vi ses:))

Kram M